آخرین وضعیت حمید نوری در زندان سوئد-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آخرین وضعیت حمید نوری در زندان سوئد

فرزند حمید نوری در توئیتر نوشت:دقیقا ۲۴ روز از آخرین جلسه دادگاه میگذره و از اون روز تا حالا ارتباطمون با پدرم قطع شده و هیچ خبری ازش نداریم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 01
کد خبر: ۲۱۶۲۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، عطیه نوری، فرزند حمید نوری که بیش از چهار سال است در زندان سوئد به سر می‌برد در صفحه خود در توئیتر نوشت: "دقیقا ۲۴ روز از آخرین جلسه دادگاه میگذره و از اون روز تا حالا ارتباطمون با پدرم قطع شده و هیچ خبری ازش نداریم. دقت کنین بر اساس حکم قاضی پدرم هیچ محدودیتی نداره و باید بتونه به راحتی با خانواده اش در تماس باشه اما در عمل کاملا متناقض هستند. این حقوق بشر به سبک سوئدی هاست."

 

 حمید نوری بر اساس ادعاهای متناقض اعضای گروهک تروریستی منافقین از روز ۱۸ آبان سال ۹۸ در هنگام ورود به فرودگاه استکهلم از سوی پلیس سوئد بازداشت شده و پس از برگزاری بیش از ۹۰ جلسه دادگاه، او به حبس ابد از سوی دستگاه قضا سوئد محکوم شد.

 

دادگاه تجدیدنظرحمید نوری روز چهارشنبه ۱۷ ابان ماه ۱۴۰۲ مصادف با هشتم نوامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید و به زودی حکم نهایی برای او صادر خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار